Dåligt nätverk:(

vi har ganska dåligt nätverk här nu så det är därför jag inte har kunnat blogga.
Tisdag! Jag red Angel hon var jätte snäll. jag och Frida red lite och då galopperade vi i skogen det var första gången sen Ranchens! Hon var super sneeeeeeeeeeeeeeell! Sedan fick jag även sitta upp på Red och skritta & trava honom lite.
Onsdag Jag red på GFRK i min ridgrupp. Då delade Linda ut hästar till oss jag fick Alf igen han var jätte duktig. Vi red barbacka och övade på 3 &4 serpentinbågar i skritt och trav. vi övade åxo mkt på sittsen mm...
Idag! Det blir inget stall idag, jag har varit nere vid havet fiskat lite krabor och sådär! ha det göööööött så ses vi och hörs imon!!! //Evelina

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Julia

När jag hade Sockan barbacka så skulle vi rid atvå och två och hålla hand och då gjorde vi 3-8/9 serpentiner

2011-08-18 @ 20:48:35 | http://li
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!