JAA!

Nu är jag skötare på en häst som heter tessa först ville jag inte det men nu är jag NÖJJD! Förut var hon bråkig men nu har hon blivit mycket snällare :) Här kommer faktan om henne från hemsidan:

TESSA är född 1997, e Arkus-Charly. Hon är en Holländsk Appaloosa och har också den färgen är inköpt till GFRK 2002. Hon är en D-ponny som har mycket egen vilja i hoppningen men fin teknik. Tessa är lite stökig i spiltan och kittlig så var bestämd. När man ska sitta upp är det viktigt att man inte står vid virveln för det gillar hon inte.

Och här är en bild på oss idag!

Hennes fula grimma! :P Men imon ska hon få min! ♥Guud va sööt hoon ee!! + att imon tar jag med mig kameran så ni får bilder på när jag och eve rider! :D

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!