Om mig - Evelina

Hej Hej, jag heter Evelina och är 11 år fyler 12 i december. Jag började rida samditigt som Linnéa. Jag rider oxå på GFRK. Där sköter jag en liten blanis ponny, Yellow. Hon är jätte söööt! Yellow har jag skött i ett halv år nu och jag älskar henne! Denna sommaren var jag på Ranchens ridläger värkligen nåt att pröva det var jätte BRA! Då hade jag ponnyn Bisquit. Jag vill ha en medryttarponny. Hmm vad ska jag säga mer.....

Lite bilder på mej och HÄSTAR!

Min lilla sötis!

Hahah lite suddi ( Chili och jag )

Jag och Linnéa på min snö häst!

Jag och Bisquit från Ranchens!

.....

Jag och Madicken! <3333



///Evelina

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!