Om mig - Linnéa

Hej hej jag heter Linnéa och jag är tolv år men jag fyller tretton i oktober, alltså ska jag börja i sjuan. Jag älskar verkligen hästar och har ridit sedan jag var 9år. Min ridklubb heter GFRK men jag letar även efter medryttarhäst, med evelina :) Jag vill verkligen satsa på ridningen och koncentrerar mig varje lektion. Om jag måste välja vad jag vill satsa mest på blir det nog hoppning! :D Jag går även i brottning. Bloggen kommer att handla om hästar såklart. Men också om våran vardag, foto, och personligt. Nu bjuder jag med lite bilder på mig själv, som presentation.

Jag och en liten ponny som heter flubber.

jag och ansgar på ranchens ridläger!! :)
Ni får ha det bra så hörrs vi!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!