RPC!!!


En bild på fina, söta, underbara Bisquit<33333333



Heej
Idag har jag varit på RPC ( ridsport ponnycup ) med Linnéa.
Jag har tagit jätte många bilder så jag måste rensa lite innan dom kommer upp på bloggen.
Så senare ikväll kommer bilder på jätte jätte jätte många ponnys.

Imorgon ska jag upp till GFRK och sköta lilla Lellow<33 (Yellow)
Julia ska provrida en ponny som hon kanske ska bli medrytttare på!!
Plus att imorgon börjar jag skolan :D Det känns både bra...


Ha det bra så hörs vi ikväll!!
//Evelina



Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Anonym

Ehh nejj du tog en annan!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-21 @ 18:26:26
Evelina

ok

2011-08-21 @ 19:06:09 | http://ponnydreams.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!