TÄVLING!

heej nu har vi en tävling här!

Ämmnet är Gissa rasen och färgen!


Svara på dom frågorna, du skickar ditt svar till [email protected].

Lite regler då höhö!

1. du måste ha en blogg!
2. du får bara tävla en gång
3. Va med i tävlingen ( hihi )
4. det här ska det stå i mejlet: Svar på båda frågorna och din bloggs namn samt en bild på din header som vi lägger ut på vår bloggen och länkar dig!

Tävlingen avslutas ca sista september så nu har ni lång tid på er!

Vinnaren vinner en länkning till sin blogg!

Här är bilden som ni ska lista titta lite noga på!


Haha jag tror det här kommeer bli ganska enkelt!





Idag var jag i stallet och sköte lilla Yellow! Jag måste säga till henne att blogga lite mer XD Jag får nog muta henne!!! XD


Leellow!

// Eve!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!