GÖTEBORG HORSE SHOW

JIPPI
Hejhej för några dagar sedan bokade jag och Linnéa biljetter till GÖTEBORG HORSE SHOW.
Vi ska gå på Lörda.


Här är lite bilder som är tagna av mej från förra året.



Roffe!

Malin tror jag?

Dom flesta bilderna blev suddiga, men nästa år ska jag ta med mig systemkameran.
Kopiera inte!



Idag åker jag nog upp till stallet och fotar lite när Julia & Becca.Så det kommer nog nya bilder ikväll.
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Det är såå jobbit när man vaknar och inte kan somna om, jaja vi hörs.

Bild på när jag pytte och red Tessi.
Idag rider Linnéa shettis!



//Eve

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!