Igår och resten av veckan

Jag kommer göra massor av hästgrejjor och kul denna veckan! :) Här kommer planeringen. Ni får vad jag gjorde igår också för jag red ju då ;)

Onsdag (igår): Jag hade ridlektion och jag fick Trevor som jag ville! Mitt mål var att få en bra galopp på honom för jag tycker att han har en konstig :P det gick bra! :) Vi övade på bakdelsvändning och det var han riktigt bra på! ni får bilder:

Jag och trevor innan passet :)

Söööt ♥

Detta var några bilder, har fler men de kommer senare! :)

Nu förtsätter jag.

Torsdag: Vildmarksleden med skolan, ut och gå i skogan i timmar, hii :)

Fredag: Inget bestämt, kanske stallet! :D

Lördag: Rida en shettis som jag hyr hela dagen! :) (tar med mig kameran).

Söndag: Förmodligen liseberg, om inte kanske köpa ridgjejjoor :)

Seees!

/ L

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!