Sockertopp

.. skrev bara en rubrik för jag inte på nån... XP

.. och bilden ni får är gammal, men. jag ♥ wilberries!
Haha nu har jag gjort en header till Fourrider. Jag blev nöjjd och hoppas att fourriders också är det!! :) Men nu till något helt annat. Jag är sjuk. Det vet ni redan men jag ville bara att ni skulle veta att jag inte är frisk än. Men jag mår iaf bättre :) Nu ska jag duscha och hoppas att jag känner mig mer fräsch och frisk efter. :D Naglarna ska också målas och kläder ska bytas! :) just det, jag har tänkt göra en guld rosa outfit så ni får se den sedan! :)
Oojj detta inlägget var inte så häästigt men det får duga :D


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!